- Gratis bezorging vanaf €250,-
- Laagste prijs garantie
- Grote voorraad, snelle levering
- GCBW-erkend

Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt en verzonden. Helaas gebeurt het soms dat een product met beschadigd wordt geleverd. Voor een onwijs snelle afhandeling kun je hiervoor het beste een mail sturen met jouw ordernummer, een beschrijving en enkele foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Na ontvangst nemen wij altijd binnen 24 uur contact met je op om samen een passende oplossing te vinden.
Ja, in onze 2.000 m2 grote woonwinkel vind je een selectie uit ons online assortiment. Om er zeker van te zijn dat het product dat jij wil bekijken aanwezig is in onze showroom kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Wij bieden jou standaard 2 jaar volledige productgarantie op elke aankoop.
Dat kan zeker. Eigenlijk hoef je hiervoor enkel jouw bedrijfsnaam in te vullen tijdens het afrekenen. Wil je projectmatig inkopen bij De Huiskamer van Nu of een groot aantal producten bestellen, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je via deze weg graag verder.
Wij werken niet met kortingscodes of speciale acties. Bij grote bestellingen kun je via de klantenservice een offerte aanvragen. Wij kijken dan samen met jou of het mogelijk is hiervoor een nog scherpere prijs aan te bieden.
Verzending en Levering
Ja, dat kan. In principe kun je elke bestelling, besteld voor 15.00 uur de volgende dag al ophalen in ons magazijn in Gendt. Voor de zekerheid bellen wij je de ochtend zelf altijd nog even om er zeker van te zijn dat de bestelling voor jou klaar staat.
Bij elk product vind je de levertijd direct boven de ‘winkelwagen’-button. Tijdens het afrekenen kies je de dag die jou het beste uitkomt. Zo weet je vooraf precies wanneer wij jouw bestelling komen bezorgen.
Is het product op voorraad, dan kies je tijdens het afrekenen al jouw leverdatum. Kleine producten worden bezorgd met DHL. Hierbij ontvang je de avond van tevoren een Track & Trace-code. Met deze Track & Trace-code kun je online bekijken binnen welk tijdvak jouw bestelling wordt bezorgd. Grote bestellingen bezorgen wij met een lokale transporteur. Deze belt de avond van tevoren om jou het levervak van maximaal 2 uur door te geven. Eventuele voorkeuren kun je op dat moment direct met de transporteur bespreken.
Is een product niet op voorraad, dan bellen wij jou zodra het product binnenkomt. Samen plannen we dan de bezorging, op een moment wanneer het jou uitkomt.
Ja, dat kan. Je kunt tijdens het afrekenen zelf aangeven wanneer jij jouw bestelling wilt ontvangen. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij jouw bestelling reserveren tot het moment dat je de bestelling wilt ontvangen.
Veilig betalen
Bij De Huiskamer van Nu kun je betalen met alle gangbare betaalmethoden. Wij hebben de volgende opties:
- Betalen bij aflevering (onder rembours, contant bij de chauffeur)
- iDEAL
- PayPal (betalen met je PayPal-rekening)
- Creditcard
- Overboeking (het bedrag overmaken via Internetbankieren)
Gratis retourneren
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. De voorwaarden en retourinstructie lees je via de volgende pagina: Retourinstructies.
Laagste prijsgarantie
Wij houden continu de prijzen van al onze concurrenten in de gaten. Op die manier kunnen wij jou altijd de beste prijs bieden. Heb je een product toch ergens goedkoper gezien, mail dan de link naar de aanbieding van de concurrent en jouw contactgegevens naar info@dehuiskamervannu.nl. Wij bieden je het product dan altijd voor dezelfde prijs.